14 Temmuz 2015 Salı

TFF Tahkim Kurulu'nun Yedek Üye Listesi Aşırıya Kaçmış

Bugün TFF'nin sitesinde birçok kurulla ilgili atama kararları yayınlandı.

PFDK ile Tahkim Kurulu'nun asıl ve yedek üyeleri yayınlandıktan kısa süre sonra her iki kurulun yedek üye listeleri silindi.

Tahkim Kurulu'nun yedek üye listesini okuduğumda çok şaşırdım. Liste hukuka aykırı hazırlanmış.

Tahkim Kurulu'nun bir Başkan ile altı asıl, altı yedek üyeden oluşması gerekiyor.

TFF'nin bugün yayınlandığı yedek üye listesi ise 7 (yedi) kişiden oluşuyor: Av. Uğur Mutlu, Av. Mürteza Zengin, Av. Yalçın Güdül, Av. Selahattin Kalkan, Av. Mustafa Serdar Akdoğan, Av. Muhammed Yusuf Dündar ve Yard. Doç. Dr. Aslan Delice.

TFF yönetim kurulu, yedek üye olarak altı kişi yerine yedi kişi atamış.

Bu, çok büyük bir hata! Tahkim Kurulu listesini TFF yönetim kurulunun önüne kim koydu? Yönetim kurulunda mevzuatı bilen üye yok mu?

Tahkim Kurulu yedek üye listesi bu hatanın düzeltilmesi amacıyla mı silindi bilmiyorum. Öyle ise, PFDK'nın yedek üye listesinin silinmesinin gerekçesi nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder